Apple.jpg

Apple — американська корпорація і виробник усіляких гаджетів. Заснована в 1976 році Стівом Джобсом.

Історія[ред. | ред. код]

Офіційною датою народження організації вважається 1 квітня 1976 року. Саме в цей день Стів Джобс і Стів Возняк зібрали вручну свій перший комп'ютер. Його назвали Apple Computer.

Навесні 1976 року в американських магазинах побутової техніки з'являється модель Apple Computer I, що коштувала 666,66 доларів. Протягом декількох місяців її творці збирають і реалізують 175 штук товарів. Зовні він виглядав, як материнська плата, що не має ні звуку, ні корпусу, ні клавіатури. На наступний рік пост директора фірми починає займати Майкл Скот.

З'являється нова модель, яка була названа Apple II. Це був перший ПК, оснащений кольоровою графікою. На цьому етапі історія розвитку компанії Apple набуває нового повороту. У техніці були присутні спеціальні команди для роботи зі звуком, а також невеликий вбудований динамік. Крім того, в наявності були блок живлення і клавіатура. На той час комп'ютер став справжнім проривом, а його продажі вперше за всю історію ПК перевищили показник в мільйон штук. Варто тільки згадати, що до 1993 року було зібрано і продано більше 5 мільйонів моделей. Спочатку розроблялися варіанти з 8-розрядною операційною системою, а трохи пізніше у продажу з'явилися 16-розрядні комп'ютери.

У 1985 році історія Apple переживає переломний момент. Саме в цей час президент Сполучених Штатів Америки Рональд Рейган вручає Стіву Возняцкі і Стіву Джобсу медаль за потужний прорив в IT-технологіях. Одночасно Джобс, який є ідейним натхненником корпорації, йде з неї, посварившись з членами Ради директорів. Разом з цим різко падають продажі персональних комп'ютерів і вартість акцій фірми. Фахівці пов'язують це саме з відходом Джобса, адже він був здатний вельми оригінально рекламувати створювану техніку.

У період з 1995 по 1997 роки розробка, збірка і продаж техніки стала приносити серйозні збитки. В кінці 90-х років їх сума прагне до 2 мільярдів доларів США. Рада директорів приймає рішення попросити Стіва Джобса повернутися в корпорацію назад.

У 2001 році на ринку комп'ютерної техніки з'являється аудіоплеєр iPod. Завдяки своїм можливостям, цей компактний медіапрогравач миттєво отримав заслужену популярність. У 2003 році в мережі відкривається онлайн-магазин, який продавав музику і прослуховувати її в плеєрах даного виробника. Відкрився супермаркет назвали iTunes Store. У 2007 році в корпорації демонструють нову розробку-перший мобільний телефон фірми, названий iPhone. З тих пір популярність пристрою щорічно зростає, а його продажі побивають всі рекорди. Починаючи з 2008 року, в мережі з'являється ще один інтернет-магазин. Він називається App Store. Принцип роботи і платіжної системи ресурсу мало чим відрізняється від iTunes.